събота, 4 май 2013 г.

Великденски емоции и Козуначено руло

Великден е най-хубавият празник за мен! 
Времето е хубаво, вкъщи съм си...
 Като бях малка с нетърпение очаквах да намеря под възглавницата си боядисано яйце и паричка. Знам, че не всички сте имали такива изненади. При всеки е различно :)
Тази година реших да участвам не само в боядисването на яйчицата, което правя всяка година, а и в приготвянето на вкусотии, свързани с празника - сладкиши! До сега не съм приготвяла козунаци, а много ми се искаше, за това използвам рецепта от предаването "Бон Апети", за да се чувствам най-сигурна в това, което правя...
Ето коя рецепта избрах -> Козуначено руло от "Бон Апети"
За плънка използвах сладко от малини, сладко от кайсии, сладко от сливи. Тъй като направих 3 козуначение рула, реших да са с различна плънка :)
Днес си беше много луд ден - еуфория, отчаяние, всичко :D 
 Ето резултатът от днешния екшън:

Translate