петък, 7 септември 2012 г.

Пиле с рулца от раци


Тази рецепта я прочетох в едно българско кулинарно списание и много ми допадна, най- вече, защото е много лесна, вкусна, а и аз я направих здравословна :D Не следвах стъпките по рецептата, добавих и от мен доста неща, но основата е от въпросната рецепта  в списанието...


Пиле с рулца от раци
   Необходими продукти:
2 пилешки филета;
8-9 рулца от раци;
1 яйце;
подправки според вкуса ви;
 Приготвяне:
Разрязваме филетата така че да се получи нещо като джоб, в който да сложим пълнежа след това.
Сваряваме яйцето, нарязваме на ситно рулцата от раци. След това смачкваме яйцето, добавяме подправки ( аз сложих сол, риган, къри), слагаме и рулцата. С получената смес пълним филетата. Аз лично  поръсих отгоре филетата с универсална подправка тип Вегета.
В оригиналната рецепта филетата се пържат в 30 мл зехтин на тиган, но аз не използвах никаква мазнина, направо сложих филетата в тефлоновия тиган и изчаках да се приготвят филетата.
И пак стана вкусно, дори без мазнина :)

Translate