петък, 7 септември 2012 г.

Руло Стефани - класика в чинията


Това е първата ми споделена рецепта и съм щастлива!

Истината е, че преди 3 години и яйце не можех да сваря, но вече се справям доста добре :D
Необходими са ни:
  • 500 гр кайма
  • 1 яйце - белтъкът, на което използваме за да намажем отгоре рулото, а жълтъкът - за сместа
  • подправки на вкус- аз сложих чубрица; сол; риган
  • 1 глава лук 
  
За плънката :
  • 2 яйца
  • кисели краставички
  • моркови
Притовянето е много лесно и е идеално за мързеливковци като гладните студенти :D . Замесваме каймата с лука, жълтъка и подправките. Оставаме да постои около 10 минути.През това време сваряваме 2-те яйца; нарязваме си киселите краставички и морковите на лентички. Каймата я разстиламе на фолио в правоъгълна форма и след като сме сварили яйцата и сме ги обелили и нарязали, започваме да подреждаме киселите краставички; морковите и яйцата върху каймата, след това навиваме каймата на руло и слагаме в намазнена тавичка да се пече във фурната. Преди да стане съвсем готово, поръсваме отгоре с кашкавал  ( аз настъргах и морковче, което ми остана) и връщаме за още около 5 мин във фурната. 
Умишлено не казвам колко време трябва да се пече във фурната, защото не знам кой с каква фурна се е снабдил в квартирката си :D, но съм сигурна, че ще извадите рулото преди да е загоряло във фурната ":D

П.П. Едва успях да напиша рецептата, по-уморително е отколкото да сготвя :D

Translate